Fra 1. juli 2004 var en ny tjeneste tilgjengelig for alle brukere av Konica Minolta's digitale kameraer og filmscannere i Norge. Et telefonnummer og en e-post adresse er opprettet for kunne få teknisk hjelp og bistand på alle spørsmål om brukerproblemer med DIMAGE produktene:
Tjenesten er et knyttet opp mot Konica Minolta Europe sitt skandinaviske supporttilbud til Konica Minolta brukere, men telefonnummeret er et norsk nummer hvor man ikke betaler noe særlig mer enn hva det koster å ringe en lokalsamtale.
Telefon: 815 00 100 (0,59 øre oppstart / 0,30 øre pr. min.)
Supporttelefonen er åpen alle hverdager kl. 8:30 - 17:00
E-post: dimage-support-no@phe.konicaminoltaeurope.com
Tjenesten er et knyttet opp mot Konica Minolta Europe sitt skandinaviske supporttilbud til Konica Minolta brukere, men telefonnummeret er et norsk nummer hvor man ikke betaler noe særlig mer enn hva det koster å ringe en lokalsamtale.
Telefon: 815 00 100 (0,59 øre oppstart / 0,30 øre pr. min.)
Supporttelefonen er åpen alle hverdager kl. 8:30 - 17:00
E-post: dimage-support-no@phe.konicaminoltaeurope.com